تبليغات X
تاثیرعمر دامنه بر سئو سایت

تاثیرعمر دامنه بر سئو سایت

به تازی شرکت گوگل یکی از عوامل بسیاری موثردر الگوریتم موتور جستجو گوگل، عمر نام دامنه است. به طریقی کوچک، سن یک دامنه، ظاهر طول عمر را نشان می دهد و از این رو نمرات ریسک بالاتر در گوگل. رانده شده توسط سایت های اسپم که به سرعت بالا می آیند و می میرند، سن دامنه معمولا نشانه ای است که سایت یک روزنامه دیروز یا سایت محبوب فردا است یا نه. برای مثال، ما این را در جهان کسب و کار می بینیم. در حالی که نوآوری که ممکن است با یک فروشگاه جدید در شهر به وقوع می پیوند.


 

موجب کوتاه شدن فعالیت تجاری اولیه می شود، مردم اعتماد به یک کسب و کار را دارند که برای مدت طولانی بیش از آن چیزی است که کاملا جدید است. همین درست در وب سایت هاست. یا، همانطور که راب از BlackwoodProductions.com می گوید، "قبل از باز شدن برای کسب و کار،" اجاره کنید (به عنوان مثال دامنه را ثبت کنید) ". دو مورد که در سن نام دامنه در نظر گرفته می شود عبارتند از: سن وب سایت طول زمان دامنه ثبت شده است سن وب سایت از زمانی که محتوای در واقع در وب ساخته شده است، مدت زمانی که سایت در ارتقاء بوده است، و حتی محتوای آخرین بار به روز شد. طول زمان دامنه ثبت شده است، نه تنها تاریخ واقعی دامنه ثبت شده بلکه اندازه آن نیز برای مدت زمان ثبت نام تعیین می شود. برخی از دامنه ها تنها یک سال در یک زمان ثبت نام می کنند، در حالی که دیگران برای دو، پنج یا حتی ده سال ثبت نام می کنند. در آخرین بروزرسانی گوگل که جستجوگرها با به روز رسانی Jagger تماس می گیرند، برخی از تغییرات بزرگ دیده شده اهمیت دادن به سن است؛ سن لینک های ورودی، سن محتوای وب و تاریخ ثبت دامنه. در واقعیت چیزهای زیادی وجود داشت که در این آخرین به روز رسانی تغییر یافتند، اما از آنجایی که ما در مورد سن دامنه صحبت می کنیم، ما فقط با آن مسائل خاص برخورد می کنیم. ما در مقالات دیگر در مورد عوامل دیگری که می خواهید آگاه باشید از اینکه گوگل در معیارهای ارزیابی وب سایت های خود در اینترنت تغییر کرده است، بیشتر صحبت خواهیم کرد. یکی از راه هایی که گوگل برای به حداقل رساندن هرزنامه های موتور جستجو استفاده می کند، دادن وب سایت های جدید به مدت 3 تا 4 ماه قبل از دادن هر گونه رتبه PageRank می باشد. این به عنوان "اثر ماسهبازی" اشاره شده است. این به معنای اثر "sandbox effect" است؛ زیرا گفته شده است که گوگل میخواهد ببیند آیا این سایتها در مورد ماندن در اینترنت جدی هستند یا خیر. انحصار ماسهبازی از این مفهوم است که گوگل این کار را انجام می دهد با پرتاب همه سایت های جدید به یک گودال ماسهبازی و اجازه دادن به آنها با هم، دور از همه بزرگسالان. سپس، هنگامی که سایت های جدید "رشد می کنند"، به این ترتیب، آن ها مجاز به دسته بندی با "بزرگسالان" یا وب سایت هایی هستند که جدید نیستند. این برای شما چیست؟ برای کسانی که از وب سایت های جدید استفاده می کنند، ممکن است در این خبر ناامید شوید، اما نگران نباشید. بعضی از مواردی که می توانید انجام دهید در حالی که انتظار می رود دوره گودال ماسهبازی به پایان برسد، مانند تمرکز بر استراتژی های پشتیبان خود، تبلیغ سایت خود را از طریق پرداخت در هر کلیک، مقالات، خوراک RSS، و یا به روش های دیگر. چندین بار، اگر این دوره ماسهبازی را با عاقلانه صرف کنید، زمانی که آن را به پایان برساند رتبه PageRank شما را برای Google آماده می کند، و شما می توانید از طریق PageRank عالی شروع کنید! حتی اگر سن دامنه یک عامل باشد، منتقدان معتقدند که تنها در الگوریتم وزن کمی دارد. از آنجا که سن دامنه شما چیزی است که شما کنترل آن را ندارید، لزوما به این معنی نیست که سایت شما به خوبی در صفحات نتایج جستجو (SERPs) رتبه بندی نخواهد کرد. با این حال، به این معنی است که شما باید سخت کار کنید تا محبوبیت سایت خود را بالا ببرید و تمرکز کنید بر عواملی که میتوانید کنترل کنید، پیوندهای ورودی و نوع محتوایی را که در وبسایت شما وجود دارد، لینک کنید. پس اگر نام دامنه خود را تغییر دهید چه اتفاقی می افتد؟ آیا این به این معنی است که شما یک موتور درجه یک با موتور جستجو دارید اگر سایت جدیدی دارید؟ نه لزوما چند چیز وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که سایت شما به علت سن دامنه از دست نرفته است. 1. اطمینان حاصل کنید که نام دامنه خود را برای طولانی ترین زمان ممکن ثبت کنید. بسیاری از ثبت کننده ها به شما اجازه می دهند یک نام دامنه را تا پنج سال و حتی حتی بیشتر طول بکشد. ثبت دامنه خود را برای یک دوره زمانی طولانی نشان می دهد که سایت شما قصد دارد در مدت زمان طولانی در اطراف خود باشد و پس از چند ماه ناپدید نخواهد شد. این کمک می کند تا نمره خود را با توجه به سن دامنه خود را افزایش دهد. 2. در نظر ثبت یک نام دامنه حتی قبل از اینکه مطمئن شوید که قصد دارید به آن نیاز داشته باشید. ما حوزه های بسیاری را در آنجا می بینیم که حتی در حال ثبت نام هستند؛ آنها وب سایت ندارند تا با آن بجنگند. این می تواند به این معنی باشد که سایت در حال توسعه است یا به سادگی کسی استفاده از آن نام دامنه خاص را می بیند و می خواست قبل از اینکه شخص دیگری آن را خراب کند. به نظر نمی رسد که با این روش هیچ مشکلی داشته باشد، بنابراین مطمئنا نمی تواند به شما آسیب برساند که نام دامنه ای را که فکر می کنید ممکن است جذاب باشد، خریداری کنید، حتی اگر در نهایت آن را به فروش برسانید. 3. در مورد خرید یک نام دامنه که قبلا متعلق به آن بود فکر کنید. نه تنها این به شما این امکان را می دهد که از اثر "sandbox" جدید جلوگیری کنید.

نظر ارسال شده
نام شما
ایمیل
وب سایت
کد امنیتی *